Veelgestelde Vragen
Hieronder vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via 070 – 217 1585.
Ja, wanneer je een glasvezel abonnement afsluit via ons legt onze partner VolkerWessels Telecom gratis bij jou een eigen glasvezelaansluitpunt tot in je woning.
Nee, het gratis glasvezelpunt wordt aangelegd door VolkerWessels Telecom nadat je een glasvezel abonnement hebt afgesloten bij T-Mobile. een monteur van T-Mobile zal een afspraak met je maken om je glasvezel abonnement te activeren.
Vervolgens krijg je van ons het nieuwste modem in de markt, zodat je Wifi-signaal optimaal is. Voor nog beter bereik en meer snelheid.
Het glasvezelnetwerk van T-Mobile is een open netwerk, voorlopig is T-Mobile de enige aanbieder. In de toekomst kan het zijn dat er meerdere providers zich aanbieden op ons netwerk.
Naast supersnel glasvezel via internet, kan je kiezen voor vaste telefonie en/of interactieve TV. Dan kun je probleemloos met meerdere apparaten interactieve TV kijken, zonder kwaliteitsverlies en je kunt 4K video’s en series streamen.
Heb je al een DSL abonnement van T-Mobile en wil je overstappen naar Glasvezel? Dat kan! Wij helpen je om je huidige DSL abonnement om te zetten naar een supersnel glasvezel abonnement.
Zodra er een afspraak is gepland voor de activatie van je abonnement, is het tijd om je huidige abonnement op te zeggen.
Blijf op de hoogte
Wil je graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen met betrekking tot Glasvezel? Schrijf je in en we sturen je het laatste nieuws!