Klachten

Wij streven iedere dag naar verbetering voor onze klanten en daarom vinden we het vervelend als wij niet aan jouw verwachtingen kunnen voldoen. Uiteraard willen we jou graag helpen. Neem contact met ons op, dan gaan we samen kijken hoe we tot de juiste oplossing kunnen komen. 

Wil je je klacht doorgeven via de mail? Dat kan! Binnen vier uur heb jij van ons een antwoord.

Onze adviseurs zijn ook telefonisch bereikbaar. Binnen één minuut nemen ze op!

Wij kunnen jou natuurlijk ook bellen. Laat het gewenste datum en tijdstip achter.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Vul hieronder je gegevens in, en we bellen je terug op het door jouw gekozen tijdstip!

Maak jouw belafspraak